I own the bowling ... line ?

Publicerat 2010-01-10 12:46:52

Jag & Robin var ganska sega igår. Robin var en datanörd & jag var en latmask framför tv:n. Då är ju allt som det ska & brukar vara kan ju tyckas, men det blev tråkigt efter en hel dag. Så vi bestämde oss för att ta med Mandi & Ken på en bowlingrunda !

Vi kan alla konstatera att bowling helt enkelt inte är Mandi's grej ... Eller så var det kloten det var fel på ?

Ken slog ett ANTAL strikar - & hans min säger väl det mesta :)

Jag fattar inte varför jag tog den här bilden?! Robin vann första & jag vann andra - då är det väl ändå den andra jag ska ta kort på?! Sen står inte "M" för Malin utan för "Monkey" & det är Mandi. Jag är "S" - för Stinky ... Tack Ken.



Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!