Ibland har man tråkigt

Publicerat 2010-01-15 10:42:14
Hallåååå !

Min pojkvän har åkt vilse med tåget (alltså är det inte bara JAG som är helt tappad vad gäller tåg & bussar här i Brisbane ...) så han kommer senare än sagt vilket betyder att jag har tränat på egen hand idag ! Det var inte lika roligt, men jag upptäckte att ladies training rummet var bra mycket bättre än resten av gymmet. Där inne har de bara satt in träningssaker som fokuserar vad tjejer själva vill: rumpa, mage & lår ! Vilken tjej vill ha stora armar eller mindre bröst ... ?

Hursomhelst så har jag varit världens bästa flickvän idag. Inte nog med att jag inte sa ett knyst när Robin skulle till stranden med några kompisar & jag fick jobba istället, jag har också köpt en present & nästan lagat middag. Tänkte städa lite här först ... Hehe, kanske ska börja då ...

Ikväll blir det strörövargodis - alla som inte vet vad det är borde skämmas - och sen är det läggdags för imorgon är det dags för lördagsjobb ! Don't we all love work? Tur man är en Stensson så att det änna ligger i blodet !


Nej, jag har aldrig påstått mig vara helt normal :)

Allmänt // 1 kommentarer




Martina

OMG strövargodis!!! Kullavik in my <3 sicka minnen! Saknar dig! Ses snart :D

2010-01-25 19:53:07



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!