Me @ Vapiano

Publicerat 2010-01-07 00:36:20
Åh, vad lugnt & skönt det är här när det inte är någon i restaurangen. Det är riktigt tyst & det enda man hör är någon som trippar upp för trappan, gör kaffe & musiken som spelas i bakgrunden. Så avkopplande. Jag, min dator & Starbuck's islatte i min hand. Åh.

Jag jobbade mellan 8-9am & valde att stanna kvar här istället för att åka hem. Jag gillar det här stället & människorna här. Bättre jobb skulle jag nog inte kunna hitta, det sorgliga blir ju när vi ska hem till Sverige igen. Antagligen kommer jag jobba extra på Vapiano hemma i Göteborg eller Stockholm - men alla vet ju att svenskar är drygare än andra, så det australiensiska glädjen kommer inte finnas kvar på samma sätt. Usch, hemska tanke. Jag får nog helt enkelt övertyga Robin att stanna, haha !

Nu såg jag precis Kay Pollak boken i min väska så jag ska sätta mig tillrätta & läsa lite. Nu är livet härligt.




Förstår ni att jag njuter?
Allmänt // 2 kommentarer




louize

du och robin skulle bara våga stanna längre än 1 år, så länge klarar jag mig inte utan er :)

2010-01-07 21:15:02
Mamma Sus

WOW!!

Puss & Kram Mamma

2010-01-19 19:51:02



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!