Onsdag 20 januari 2010

Publicerat 2010-01-20 00:23:13
God morgon !

Klockan är bara 9:15 här i Brisbane, men det är redan dags att dra sig till jobbet. Jag jobbar bara korta skift idag, dock på båda jobben så det blir som en heldag kan man väl säga :)
Jag ska ta bussen som tar längst tid idag så att jag får sitta & lyssna på musik & tänka lite - det älskar jag med bussar !
När jag kommer hem ikväll blir antagligen hemresan bokad - vi hade tänkt göra lite stopp på vägen så det är lika bra att boka nu, då blir det ju billigast :)
Förutom detta så händer det inte så mycket idag. Det är ju bara onsdag & det känns lite tidigt att börja packa redan. Jag lämnar det tills på fredag eller lördag. Åh, kan man längta mer ? Jag vill flytta idag!
Nej, nu väntar väl bussen där ute på mig - vi får höras ikväll eller i eftermiddag om jag hinner .

Ha en bra dag !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!