VART GICK MITT HÅR ?!

Publicerat 2010-01-30 06:43:51
Åh, jaaaa ! Vi har äntligen internet ! Eller, nja, knappast egentligen. Vi "lånar" det trådlösa som finns här i byggnaden - dock får vi betala 35 kronor för en timme ... hrm. Så vårat är det väl inte :)
Idag har jag varit hos frisören - tack gode gud ! Dock har jag blivit näst intill flintis känns det som eftersom hon var tvungen att ta en braaa bit på mitt slitna hår - nu går det precis ner till axlarna. Visst blev jag lite deprimerad efteråt, men det växer väl ut antar jag. Kommer dock sakna att känna det kittlas lite på axlarna. Klippte mig på Oscar Oscar Salons & alla stockholmssnobbar där hemma vet att den tillhör en av de lite bättre salongerna, hehe. Fick massage under klippningen & medan hårmasken låg i håret så fick jag en varm handduk över bröstet, huvudet & en aroma-luktande som täckte ögonen. Det var ju rena SPA:t ! Underbart, men pengar kostar det så bröd & vatten är middagen idag ...
Hursomhelst, efter frisören så gick vi till Target för att köpa en tvättkorg, papperskorg & en kaffeburk till Robin's kaffe - det måste man ju bara ha .........
Vi hann även med ett besök i mataffären tills vi kände att soffan & tv:n hemma plötsligt lockade mer.
Och därmed har jag inget mer att skriva :) allting är bra här nere & nu blir det film ! Sen hoppas jag innerligt att mamma väljer att åka & hämta sin present idag ! Bara så hon vet :)
Kram !

Allmänt // 1 kommentarer




Mamma Sus

Ja, och vilken present! Tack igen!!

Kram Kram

2010-02-03 09:13:55



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!