Hur kunde jag glömma ?!

Publicerat 2010-07-03 09:58:32
Åh, jag har ju helt glömt av att berätta ! Jag skulle ju skriva hur mitt nya schampoo & balsam var från Lush. Har till och med blivit påmind ett par gånger & ändå glömt av det, haha !

Hursomhelst, jag provade ju ett schampoo som kallades Rehab & ett balsam, American Cream. Jag är mållös. Mitt hår är som nytt & alla de slitna topparna är som bortblåsta. Håret känns mycket luftigare & blir bara lenare & lenare för varje tvätt.

Till detta  måste också tilläggas att jag är väldigt kräsen vad gäller produkter för mitt hår, därför var jag ganska skeptisk innan. Men till alla er där ute med slitet, torrt & tovvigt hår: KÖP LUSH ! :)

American Cream luktar godast, nästan som godis ...

Medans Rehab luktar lite honung eller koda kan man nästan säga :)

Hälsa // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!