It's a new me

Publicerat 2010-07-12 11:15:17
Hej igen !
Så, det blev ett ganska segt träningspass idag - väldigt segt faktiskt - men bättre än inget alls :)
Nu sitter jag & tittar på 2 ½ Men samtidigt som jag läser många bra bloggar !
Jag var hos frisören idag också - jag kan inte vara mer nöjd. Jag älskar det helt enkelt ! Hon fixade den fula utväxten & slängde i lite slingor för att få det ljusare & piggare - hon visste verkligen vad hon gjorde ! Sen klippte hon ur håret lite så man slipper den tunga looken. Jag är mycket, mycket nöjd som sagt - hur ofta säger man det efter ett frisör-besök? :)
Mat måste ner i magen också så jag får nog sätta igång ! Kram på er !
Jag vet, man ser typ ingenting :) Men ljusare ser ni väl att det är ? Jag gillar det & att det är slingat & inte helblondt som jag hade förut gör det bara ännu bättre ! Toppen !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!