Många bra saker på en bra dag

Publicerat 2010-07-07 07:29:43
Hej !

Idag har många bra saker blivit gjorda;

1. Jag lyckades enligt Robin "lura" med honom till ett shopping ställe 30 minuter hemifrån.
2. Jag har beställt klipp-tid ! Det är på tiden säger jag bara !
3. Det har inhandlats godis, chips, baguette, grillad kyckling & goda grönsaker till kvällen - vi bestämde oss för att ta en myskväll idag & då krävs det massa gott !
4. Pratat med mamma - åh, hem ljuva hem ! Jag vill ha mammas mat.
5. VILAT ! Det låter inte så, jag vet, haha, men jag menar då vila från gymmet :) det känns bra. Kroppen har haft en bra återhämtningsdag idag :)

Nu ska jag prata vidare med mamma & sen lata  mig lite till, hehe :) Kram på er !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!