Men solen då ?

Publicerat 2010-07-05 04:08:45
Hallå, hallå !

Jag blev så glad när jag vaknade; solen lös starkt utanför & det blev perfekt promenad väder - 70 minuter ! Nu - 1 timme senare - så är himlen lika grå som aska & mina planer att lägga mig ute på gräset med en bra bok är som bortblåsta ... Jag kan se det från den ljusa sidan; jag har nu diskat, gjort mig iordning & ska strax skicka iväg massa mail innan jag går & handlar - men det vill jag inte. Att saker blir gjorde skiter jag fullständigt i just nu - jag vill ju ha sol, haha ! Hoppas att staterna har något bra att bjuda på nästa vecka iallafall ;)

Mycket ska göras & gymmet ska hinnas med ikväll så det är väl bäst att jag sätter igång :) Ha en super dag allihopa ! Kram !

Australien // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!