Omelett dag

Publicerat 2010-07-02 10:42:12
Hej !

Middagen idag blev en supergod omelett som jag såklart glömde ta en bild på ... God var den iallafall & innehöll ärtor, rödlök & bladspenat - gott ! Till detta blev det sallad med morot, keso, avokado & gurka.

Idag skulle jag ha varit med Sandra & Lani men det blev mycket missförstånd så vi bestämde att ta det en annan dag istället.

I övrigt så känns det konstigt att det är fredag idag ... Tiden har gått så fort & nu är vi bara lediga nästa vecka innan vi måste börja packa & rensa här hemma. Inga planer för nästa vecka än, men det blir väl till att ladda upp inför den kommande - oj, vad mycket som måste fixas !

Nu ska jag sätta mig & titta på tv. Robin är & bowlar med en kompis & senare ska vi antagligen tillbringa en timme hos några kompisar :) Kram !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!