Slösa sa jag !

Publicerat 2010-07-03 00:27:48
God morgon !

Idag är jag uppe först - känns lite konstigt, jag gillar inte att behöva sitta tyst som en mus när någon annan sover, haha ! Men det är precis som Robin säger; tyst & skönt - vare sig detta är pik mot mig så håller jag med honom ;)
Nu är det bara kaffet som saknas, men det får vänta ett tag till, just nu vill jag bara bli varm efter en iskall natt med mycket regn ...

Planerna inför idag är träning - har lite abstinens, haha, så idag tänkte jag ta mig i kragen & gå till gymmet. Annars så vet jag inte riktigt vad mer som ska göras - TYVÄRR. Snälla, säg inte att detta kommer bli en av de där tråkiga inte-slösa-pengar-dagar. Jag ska bli rik, usch vad jag hatar att behöva spara !

Kram på er !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!