Transformers utanför

Publicerat 2010-07-23 03:28:31
Hej, hej !
Det har inte blivit mycket bloggande, men ska jag vara ärlig så vet jag inte vart tiden har tagit vägen, haha ! Vi har haft så roligt & mycket att göra. Kom till Chicago sent igår kväll & det hade fel med vår bokning så de skickade oss till hotellet bredvid (DoubleTree - ingår i Hilton-familjen) där vi hamnade i lyxsviten - inte dåligt, inte dåligt - vi njöt kan jag ju säga :) Sen spelade de in nya Transformers på gatan precis utanför - spännande !
Mer hinner jag inte skriva - magen kurrar för fullt & vi ska ut & äta på Weber grill - gott, gott ,gott ! Inlägg kommer antagligen senare när Robin sover & jag sitter uppe (sov en bra stund under dagen - tyvärr!) alldeles ensam, haha.
Kram på er !



Resor // 1 kommentarer




Mamma Sus

Inga dåliga grejer! Du kanske stöter på Hiltons lilla söta Chihuahua ;)

Fråga då om Challe och hennes kan para sig = alot of money :)

Kram mamma

2010-07-23 11:29:01



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!