21 Juni 2010 - 3 weeks to go

Publicerat 2010-06-21 03:07:32
God morgon !

Den här dagen har börjat bra på alla möjliga vis. Jag kände ett sug efter att få gå ut att springa efter den lugna helgen & höll ett härligt tempo när jag kom ut. Det är såna här dagar som jag vill ha ett tidtagarur för att sedan kunna utmana tiden nästa dag. Fixa tidtagarur när vi har landat i Sverige - check !

Tack vare den goa starten på dagen så var det heller inga problem att ställa sig med disken & sen göra iordning en underbar frukost. Jag äter alltid en frukt till frukosten, men idag öste jag istället på med jordgubbar, passionsfrukt & kiwi i flingorna att det slutade med att jag inte orkade apelsinen, så den sparas till mellanmålet istället :)

Idag är planerna följande:
  • Inte göra ett skvatt
  • Handla
  • Gå på Body Step
  • Äta middag
  • Titta tv/läsa
  • Sova

En mycket givande dag :) Den första punkten ska nog bytas ut mot att gå & lägga mig i solen i South Bank & läsa - gårdagen var ju så underbar !
Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv - ha en super dag så hörs vi senare !

Det var skönt att lägga sig på en lugn plats i South Bank - precis vid sjön & med fåglar till sällskap :)

Och med en mycket bra bok :)

Min frukost imorse - inte apelsinen då :) 1 ägg, 2 weetbix med 1 kiwi, 2 jordgubbar, 5 mandlar, 1 passionsfrukt & mjölk. 1 glas vatten & te :) Mums !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!