Aftershave är bättre än tjejparfymer

Publicerat 2010-06-30 12:56:54
God kväll !
Efter ett hårt & ansträngande träningspass så är jag helt mör i kroppen nu. Jag känner inte för att röra ett finger & att skriva här går därför ganska långsamt :)
Jag började skriva på mitt CV idag så jag är nog så nöjd jag kan vara med dagen. Gott godis har lagt sig i magen också - naughty, naughty, men så gott !
Nu ska jag lukta på min nyrakade pojkvän - hans aftershave är bättre än alla tjejparfymer i världen !
Kram på er !

Allmänt // 2 kommentarer




Anonym

Det är så himla skönt med sommar när man kan göra en massa roliga saker. =)

2010-06-30 13:46:55 http://tvminnen.blogg.se/
Mamma Sus

Tips! Infoga gärna en bild på ditt CV. Det gäller att sticka ut och det gäller att få arbetsgivaren intresserad - vid första anblicken :)

De går efter två högar - den varma och den kalla. Du hamnar i den varma vid ett positivt "först-intryck". Den kalla - där är man körd!

Lycka till!

Finns bra mallar på arbetsformedlingen.se

Puss mamma

2010-06-30 22:19:59



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!