Ägg fetisch

Publicerat 2010-06-03 01:57:12
Nu ska jag läsa om ägg. Hur många bör man egentligen äta om dagen ? Jag har fått någon typ av ägg-fetisch & äter det mer än gärna till varje måltid, men det låter inte så nyttigt när man tänker på det ... Ett ägg på morgonen är ju givet, sen är det ju super gott med ägg macka & äggomelett. Jag ska nog inte lära mig mer recept som innehåller ägg tror jag ... Hönan som uppfann ägget borde få pris iallafall.

Jag kom precis in från min springrunda & det verkar som om luften har satt sig i huvudet. Nu är det dags att äta frukost & sen ska jag skriva brev till mormor - det har jag sagt i 3 veckor nu ...

Ikväll är det ett ABS-pass på 30 minuter som gäller & 1 timmes Body Attack efter det. Här ska det brännas !

Kram !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!