Australiens Väderlek

Publicerat 2010-06-05 07:53:56
Hej !

Har precis ätit en otroligt fräsch lunch & är mätt som i bänken !
Det är konstigt väder här i Australien för tillfället. När jag gick till jobbet så blåste vinden kallt så jag tog på mig en scarf & skinnjacka. Skinnjackan åkte av halvvägs till jobbet, men scarfen fick sitta kvar. Där gick jag alltså i scarf & linne, men behövde ingen jacka ? Jag längtar efter svenskt väder nu - där vet man iallafall hur man ska klä sig :)

I övrigt har jag bara jobbat 3 timmar idag & har som sagt precis ätit upp min lunch. Vad som händer resten av dagen får vi se, just nu vill jag bara ta det lugnt. Robin kommer hem från en shoppingrunda (nej, ni läste rätt - jag vet inte riktigt hur jag ska ta det här, haha ... ) alldeles strax så då blir det väl till att planera något :)

Kram !



Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!