"Be not afraid of growing slowly, be only afraid of standing still”

Publicerat 2010-06-24 05:39:12
Den här känslan. Benen skakar av mjölksyra, armarna spänner, lite trött i ryggen, tungt bröst & andan som fortfarande ligger uppe i halsen.

Jag gjorde det. Jag gick på spinning-klassen & trots att micken inte fungerade för instruktören så var passet roligt ändå. Stackars tjej som antagligen inte kommer kunna prata ikväll dock - hon fick ju skrika ut till alla där bak också, haha :)
Mina ben var inte som de skulle idag så jag tog det lite lugnare än vanligt - men en trött Malin är ingen nöjd Malin så jag kämpade självklart in i det sista ändå - där är jag glad över min envishet, haha !

Med noga stretching innan & efter spinningen så blev det härliga 90 minuter på gymmet idag. Nu blir det till att duscha, äta god kycklingsallad med knäckebröd (jag trodde inte det fanns knäckebröd här nere ! I 1 år har jag trott detta, ändå tills jag hittade dom ståendes där i kex-hyllan igår, argh !) & sen ska jag börja översätta mitt CV - just den sista saken brukar ta längre tid än man tror, men vi hörs senare iallafall :) Kram !

- "Nej, asså, vadå ? Det blev bara lite mer träning där nere ... Syns det så väl, mamma?"

Ursprunglig bildkälla (sånt är de ju väldigt noga med nuförtiden...)

Allmänt // 1 kommentarer




Mamma Sus

Åhhhh, inte snyggt. Bara ansiktet :)

Bra att skriva CV vilket jag som jobbcoach är expert på. Fast såklart du kan själv! Om jag får ge dig ett tips - infoga ett foto på dig antingen som vattenstämpel eller med en fin ram eller annat korrekt. Beroende vad du söker till ;)

Kram och Puss älskade dotter!

2010-06-25 23:25:52



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!