Bjud på dig själv !

Publicerat 2010-06-23 04:36:47
Idag kommer vara en riktig ME-day. Efter att ha varit på gymmet 1 timme & ätit brunch så hoppade jag in i duschen & stod nog där i mer än 30 minuter - härligt ! Som grädden på moset passade jag på att smörja in hela kroppen (istället för bara benen & armbågarna som jag alltid gör, haha ! ) & kleta in en ansiktsmask. Nu känner jag mig som pånyttfödd :) (Malin, det kallas REN - haha!)

Så nu sitter jag här & tittar på ELLEN igen samtidigt som jag skrattar & skriver - vem har sagt att jag inte är en multi-task-kvinna, huh ?

Nej, nu måste jag planera min dag - jag vägrar ha en slapp-dag som igår ! Kram på er !

Tänkte bjuda på en bild som jag alltid skrattar lika mycket åt. Tro det eller ej, men detta är JAG. Fast jag vet inte riktigt vad jag gör ... Bara så ni vet.

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!