En bra instruktör är en grym instruktör

Publicerat 2010-06-21 11:25:05
God kväll !

Hur många gånger har min inte hört att ett pass blir roligare om du har en bra instruktör ? Instruktören ska vara si & så, göra det, säga så - detta har jag alltid tyckt är bullshit. Ett pass är ett pass & du går på det för att move your ass a bit & inte sitta hemma i soffan. Men idag måste jag ge med mig. Efter att ha skrattat åt namnet, så visade sig denne Ruthie vara höjdpunkten av träning. Jag har nog aldrig haft så roligt under ett pass som idag ! Varje månad är numera dedicated till henne - jag ska på varenda måndag's pass för att shaka ass med Ruthie & hennes musik ! Så roligt hade jag ikväll ! Svetten rann & flåset dundrade genom kroppen - då brukar man ju lägga av, men nehe då. Jag är speechless & längtar redan till nästa måndag !

Nu har jag precis ätit köttfärssoppa & ska hoppa in i duschen. Robin måste komma hem nu, för jag har fruktansvärt tråkigt. Det är ju reklam från Two and a half men - var 5:e minut också ...

Jag sa faktiskt att jag var uttråkad, inte sexig...

Allmänt // 2 kommentarer




Morewishes

sv: Oja, everything happen for a reason! Thats true!



Ja, du måste berätta. Hur var Lush? :D

Var det som alla säger, så där bra?

2010-06-21 11:55:28 http://morewishes.blogg.se/
Mamma Sus

Oh, vilka glada söta miner!

Puss mamma <3

2010-06-22 07:44:57



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!