Google sköter resten

Publicerat 2010-06-24 00:20:32
God morgon på er !

Igår gjorde jag jätte fina laxsnittar & en jätte god soppa med fina & grönsaksprydda knäckemackor till - jag tog såklart kort på dessa 2 måltider, men min kamera verkar vilja få allt att se så motbjudande ut så jag lämnade det till google, haha :)


image104
Idag vaknade jag av en doft från brända mackor. Alldeles riktigt - det var immigt i hela lägenheten för att Robin glömt av sina mackor & istället satt sig på toa - här nere har vi ingen brödrost som faktiskt 'ploppar upp' när allt är klart. Svarta mackor ligger nu i papperskorgen - det är ju bara att ta för sig ! Där har jag min frukost :)

Nu på morgonen ska jag dra på mig träningskläderna & ta mig en promenad innan jag kommer in för frukost. Efter frukost ska jag bege mig till gymmet för styrka, spinning eller både och - beror lite på hur mina ben & höfter mår efter en långpromenad ... Jag ska också se till att få omskrivet mitt CV från engelska till svenska (det känns lite konstigt måste jag säga ... ) & sen om jag hinner börja söka jobb. Hade ju varit skönt att kanske ha några intervjuer redo när man kommer hem :) Vi får se !

Nej, nu hoppar jag i andra kläder & sen beger jag mig utåt - vi hörs senare ! Kram .

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!