Hälsofreak

Publicerat 2010-06-01 06:33:54
Jag tror att jag håller på att bli en typ av ett hälsofreak, men jag älskar att träna ! Correction; jag älskar känslan efteråt - ingen gillar väl att kämpa & slita heller !
Idag tog jag ut mig då jag har en vilo dag imorgon. Jag körde ett spinning pass & sen Body Balance som började precis efter. Spinning & stretchning i ett - super ! Tyvärr måste jag dock erkänna att jag inte är ett värdsfan av BodyBalance - det måste vara en super tränare som gör det lugnt & sansat. Hon vi hade idag hade lika gärna kunnat vara programledare för Bolibompa. Men skönt var det ! 
Kom hem för en stund sen & har precis hoppat ur duschen & satt på ägg & pasta. Det blir tonfisk pasta med ägg-macka, sallad & ett halvt äpple. Bild kommer upp senare ! Nu kokar vattnet över ! Kram !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!