Har ni hört om bröllopet ?

Publicerat 2010-06-22 03:30:48
God morgon, god middag, god kväll !

Fick ett lite roligt inlägg på facebook från Robin's farmor där hon frågade om vi överhuvudtaget sett någonting alls från bröllopet. Det var en bra start på morgonen & vi fick oss ett gott skratt ! Här visades till och med bröllopet på nyheterna ... Och inte nog med det så gjorde de ju 'reklam' för det precis överallt. Haha, lilla stor-Sverige.

Idag täcker tjocka, grå moln himlen & det blev ingen springrunda för min del. Vilket var ganska skönt för jag fick gjort tvätten & för en gång skull äta frukost med mannen. Ikväll är det spinning så jag känner mig inte alltför kass, haha ;D

Ingenting är planerat idag (jo, att ligga ute & gotta mig i solen - men det sprack ju ganska fort ... ) så jag sitter här & försöker göra upp en lista på vad jag eventuellt kan göra;

  • Handla (jag ääälskar att handla - gör det varje dag för att det är så kul !)
  • Läsa
  • Ta en härlig promenad trots vädret (så länge det inte regnar...)
  • Diska (haha!!)
  • Städa (jo, men visst!)
  • Duscha (kan ju vara en grej att göra iallafall .. Har ju inte duschat sen jag kom ner till Australien ... )

Ja, det är så långt jag har kommit :) 17:30 börjar spinningen så jag måste hålla mig sysselsatt tills dess. Äh, det får väl bli ännu en slappis-dag - jag är ju faktiskt ledig :)

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!