Hur kan man inte vara godissugen ?

Publicerat 2010-06-09 00:24:10
God morgon !

Nu sitter jag här med min kopp kaffe (jag förstår bara inte hur någon i hela världen skulle kunna  få mig att börja dricka kaffe, men det är faktiskt riktigt gott ! Det mättar hungern lite & är därför perfekt att ta före en promenad på morgonen plus att det sätter igång förbränningen. Mums!) & segar lite innan jag ska ge mig ut på min morgonpromenad. Jag har hunnit svara på några mail så nu har jag en hel ledig onsdag framför mig & sen blir det jobb mellan 18-21 ikväll. Härligt !

Inatt drömde jag att jag gick i affären hemma i Sverige & plockade på mig en himla massa godis & glass - utan att ens vilja ha det, haha ! Jag har känt ett stort sug efter det svenska godiset men i drömmen kändes det överskattat & jag köpte det mest bara för att 'jag hade kommit hem & då var jag tvungen att köpa det' ungefär. Dumma dröm - jag ska vara godissugen när jag kommer hem & så enkelt är det med det !

Nu ska jag snöra på mig skorna & sen får vi se hur den här dagen artar sig. Kram !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!