I blame the shoes

Publicerat 2010-06-28 03:40:27
God morgon !

Som ni säkert förstår så kom jag i säng ganska sent igår kväll. Jag var hemma vid 00.15 men somnade nog inte förrän någon timme senare. Jag var helt uppe i varv när jag kom hem & kylan ute fick mig att sätta mig mellan Robin & den varma AC:n. Det kändes som en riktig vinterkväll tillbaka i Sverige.

Imorse satte jag gång med löpningen igen - jag har ju fått vila kroppen lite från just springrundor eftersom jag fått så ont i höfterna & smalbenen (I blame the shoes!). Det har mest blivit styrketräning & spinning (jag vet, det är konstigt men spinning klarar jag ? ) istället - vilket för mig har gått lika bra, hehe :)
Rundan gick bra även om den blev lite slapp & inte lika ansträngande. Jag ville helt enkelt bara testa på det. Det var super skönt & för en gångs skull så lyste solen så här på morgonen :)

Idag har jag lite saker planerade;
  • Diska
  • Tvätta
  • Gå in till stan & göra lite små shopping - kanske beställa klippning när jag ändå är där ?
  • Komma hem & äta lunch
  • Köpa kaffe
  • Body Step 17.30

Skönt att ha en dag med planer ! Robin ska ha graduation med klassen ikväll så jag får helt enkelt sysselsätta mig själv :) Förresten åker vi om mindre än 3 veckor ! Woho ! Jag längtar. Mycket.

Nu ska jag göra mig iordning ! Kram !
Titta vad fin vår stad är på bild ! Ser lite ut som Manhattan uppifrån - en ganska så förskönad bild :)

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!