Kyckling i Kokosmjölk

Publicerat 2010-06-08 12:10:52
Jag har ju helt glömt av att visa gårdagens middag ! Det var otroligt gott så här kommer en bild & lite text med beskrivning :) Nu ska jag krypa ner i soffan & vänta in träningsvärken. Kram !
Med en sallad gjord på avokado, spenat, gurka & tomat så fick en underbart god kyckling pryda toppen. Kycklingen stekte jag upp i vitlök, cayenne peppar, salt & seasoning (all round krydda ungefär). När kycklingen blivit genom stekt så tillsatte jag helt enkelt bara kokosmjölk för att få lite sötare smak & en såsigare måltid. Enkelt & super gott !

Allmänt // 1 kommentarer




Sandra Johansson

Vad gott det ser ut! :) Jag förstår att du kommer att sakna färsk frukt! Men det är inte fel med svenska jordgubbar och glass heller. Och svenskt godis! Godiset har jag saknat när jag varit utomlands. Skara sommarland har inte jag heller varit på på länge, vi kanke kund ha en bloggträff där :) Det hade varit riktigt kul att samla ihop ett gäng och ha små träffar då och då. Att få ihop ett gäng, iaf några stycken är nog inte så svårt. Kommer du att bo kvar i Kullavik när du kommer hem?

2010-06-08 20:29:44 http://lajdidaj.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!