Midnattsloppet

Publicerat 2010-06-07 03:22:52
Jag har inte haft ett riktigt mål med min löpning - det är helt enkelt bara en skön start på dagen ! Men så sitter jag här & känner att jag behöver en utmaning. Utmaningen från början var att springa de 5 km som jag springer på morgonen utan problem - & det har jag redan slagit. Så vad är näst ?

På marathon.se kan du hitta vilka lopp som håller på & kommer upp i just ditt distrikt. Jag klickade mig in där & kom fram till mitt nästa mål: Midnattsloppet. Detta lopp håller på i flera städer i Norden & sträckan är på 10 km - alltså det dubbla av vad jag springer nu. Men om jag då springer 5 km utan problem - borde inte 10 räknas som en utmaning då ? Det tycker jag !

Anmälan kostar 380 kronor & då ingår t-shirten du springer i & tidtagningschipet.
Tydligen ska midnattsloppet vara riktigt roligt så nu är jag taggad till tusen ! Med detta sagt sticker jag nu iväg till Body Pump klassen ! Vi hörs senare ! Kram !


Allmänt // 3 kommentarer




Sandra Johansson

Vad kul att du hittade till min blogg! :) Vad gör du för något i Australien? Jag bor inte själv i Kungsbacka utan hade bara vägarna förbi, men så värst långt har jag inte dit. Bor ca 14 mil från Göteborg, Skara. Jag tror att du skrev Kullavik, vart ligger det? Nära kusten? Det hade varit kanonkul att träffa lite goa träningsjejer och utbyta tanka och idéer. :) Kul att du funderar på midnattsloppet i GBG, det ska jag också springa!

2010-06-07 08:58:14 http://lajdidaj.blogg.se/
Din älskade syster

JA, det låter som en toppen idé! Så det är alltså i Götebrog är du kommer hem?

2010-06-07 14:23:32
Vilhelmina

Låter roligt med midnattslopp! Skulle också gärna springa det men då jag står på noll idag tror jag inte att jag hinner träna till den nivån i augusti. :) Däremot tänker jag börja leta efter lopp till nästa vår!



Piloxing kan komma till Sverige om SATS bestämmer sig för att köpa in det. Då kör de antagligen en instruktörutbildning i det och klassen kommer då gå på de aktuella SATS-gym där instruktörerna arbetar. Vad vi fick höra i lördags så är det just till SATS som de försöker sälja idag. :)

2010-06-07 15:15:24 http://vilhelminaullemar.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!