Mils promenad

Publicerat 2010-06-04 05:56:45
Heeej !

Idag är jag på ett super humör & det kan inte ens mina 4 arbetstimmar ikväll förstöra ! Dagen började med ett besök till affären för mini-handling & fortsatte med en mysig & lugn frukost med min älskling. När Robin bestämde sig för att gå till skolan efteråt så orkade jag bara inte sitta still - så det blev en promenad för min del. Det var riktigt segt i början, men snart slog jag tankarna på annat & det slutade med lite mer än 1 mils gående för min del. 1h 40min av solsken & härligt väder.
Det var lite kyligt när jag var ute & gick, så att komma hem till en varm & lååång dusch var en dröm. Nu känner jag mig fräsch & pigg !

Om 2½ timme bär det av till jobbet - vad kan jag göra fram tills dess ? Jag skrev ju faktiskt brevet till mormor igår så jag har inte kvar det att göra :)
Nu ser jag att mina naglar är katastrofala - nytt lack måste på ... Kram !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!