Min träningsdag in pictures

Publicerat 2010-06-24 11:29:05
Hej !

Eftersom min man ligger i sängen - sjuk & slemmar ner kudden - så tänkte jag passa på att blogga lite & slänga upp bilder från dagen :) Låter det inte bra ? Bilder älskar alla !

Jag tycker att omklädningsrummen på ett gym är själva grejen till varför man går, haha ! Fråga inte, det är säkert någon fetisch eller nåt - men jag tycker (trots att jag bor 2 min från gymmet) att man alltid ska ta med saker för att kunna låsa in något. Då vet du att den andra gången du går in där under en dag - kommer vara den tiden när kroppen är seg & svetten rinner efter ett härligt träningspass ! Så det så :)

En mycket glad & träningsredo tjej ! (Förlåt, jag brukar inte träna i skinnjacka & skarf - men ibland får man bara en ny idé som kanske slår stort en dag :) )

När jag kom hem blev det en god sallad gjord på ruccola & spenat sallad med röd paprika, röda vindruvor, avokado, päron & tomat ! Mums !

Och till detta en massa protein i form av kyckling & kolhydrater i form av 1 (som blev 2) knäckemacka med keso & tomat. Dricka: citron vatten - vad annars ?

Japp, så det var min dag :) Efter detta hände inte mycket mer. Fick reda på att min hund hemma är schizofren - han hade nämligen stannat  & tittat sig själv i spegeln innan han blev skit förbannad *ursäkta språket* & började skälla. Jaja, det blir ett hundben mindre när jag kommer hem.

Jag vill inte sova på en blöt kudde inatt så nu blir det till att väcka herrn bredvid. Först tänkte jag ta en bild - men han hade blivit så arg att jag aldrig fått en hårmassage igen i hela mitt liv. Det vill jag inte riskera. Kram !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!