Vad som händer när du sover

Publicerat 2010-06-26 00:04:34
God morgon !

Hur många är bakfulla idag då ? :)

Robin höll mig vaken till 22:30 eftersom jag alltid har så svårt att sova under nätterna - dock hade jag lika svårt denna natten plus att jag är vaken lika tidigt. Vet faktiskt inte vad det beror på, men jag överväger att gå & köpa några sömntabletter som kan hjälpa till (jag är så himla emot tabletter & litar inte helt på sömntabletter eller något sånt) eller helt enkelt en massa nubbar som kan göra samma effekt, haha !

När jag vaknade imorse så ser jag att någon har ätit light glass & en tallrik som står på bänken. Kristoffer har varit här inatt. Sannolikheten är väldigt stor då jag först såg glass såklart, men kommer även ihåg att Robin gick upp inatt & stängde dörren till rummet efter sig, plus att Robin berättade om när Kristoffer köpte light glassen eftersom den innehöll mindre kalorier (hahaha ! Kristoffer är värre än vilken tjej som helst) plus att fotbollen gick inatt.
Bara dom hade roligt så - just under denna stund sov jag som ett barn :)

Jaha, då vart IKEA avcheckat från listan, så vad kan man göra idag ? Jag ska göra iordning en kopp kaffe & sitta & grubbla på detta en stund. Sen blir det en lång härlig frukost & en förhoppning om att molnen på himlen inte blir tjockare idag ... Kram på er !

Ps. Senare lovar jag att skriva ett inlägg med en review på LUSH ! Har helt glömt av det, men det kommer alltså upp sen :) !


Allmänt // 1 kommentarer




Mamma Sus

Mammas Prinsessa!

Puss & Kram

2010-06-26 13:37:30



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!