Var är alla äventyr ?

Publicerat 2010-06-16 01:57:28
Nu sitter jag här efter en promenad & frukost & tittar på tv. Nickelodeon bytte just program & jag insåg att fjärrkontrollen ligger alldeles för långt bort för att jag ska kunna byta kanal. Jag tänker ju inte resa mig & hämta den precis ...

Som ni förstår så är det här en väldigt seg dag. Jag är trött i kroppen efter en hel träningsdag igår, men jag vill ändå träna. Vill köra Body Pump klockan 1 men eeehhhh - jag känner helt enkelt inte för att kämpa idag. Onsdagar är normalt mina vilodagar, men eftersom gymmet var stängt i måndags & det bara blev en löprunda på morgonen så känns det som att jag hade velat ta igen det ... Det är ju ett pass 17.30 ikväll också, men det hade varit skönt att ha haft det gjort ... Det är inte ofta jag känner så här, men det är ju bara mänskligt :) Vi får helt enkelt se hur det blir.

Idag testade jag att ha mango i mina Weetbix - hur gott som helst ! Det som är bra med just Weetbix är att du kan ha i i princip vad som helst - det går ju inte lika bra när det är varm gröt .

Utanför mitt fönster flyger nu 2 militär helikoptrar. Jag vill åka med. Jag vill på äventyr. Jag vill åka till USA. Nu.

Sen vill jag ha pizza också. Svensk pizza. Vart är dagen på väg egentligen ... ?

Allmänt // 1 kommentarer




Sandra Johansson

Jag hade ingen aning om att iFormloppet skulle gå i Göteborg också, men det låter ju som en kanon idé! Det blir ju som vårruset, att man inte behöver sppringa om man inte vill.



Det skulle jag kunna tänka mig att springa, man kan ju välja 5 eller 10 km! Låter superku! :)

2010-06-16 09:56:48 http://lajdidaj.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!