Vem älskar inte ELLEN ?

Publicerat 2010-06-17 04:27:25
Jag älskar ELLEN. Varje dag klockan 12 på vardagarna försöker jag få lite tid över när hon kommer upp i tv-rutan. Glöm Oprah & Dr Phil  - ingen har den galna humorn som Ellen ! (Jag vet - de andra är inte ens humor program - det är ju det jag säger! Tråååkigt ! )

Så nu sitter jag alltså här - efter att ha tvättat fram det vita kaklet i badrummet, diskat & försökt dammsugit med våran super dammsugare - & tittar på Ellen. Jag lovar, efter programmet ska jag få mer vettigt gjort - men detta är helt enkelt en del av min vardag :)

Jag sprang 6.5 km imorse - skönt & lagom jobbigt ! Tror det beror på att jag bara åt dipp med grönsaker & chips till middag igår - inte mycket att ha i magen om du ska kämpa :)

Nu är reklamen slut ! Kram !

Ps. Jag hade behövt lite middagstips för idag - vi har ju ingen ugn så det blir svårt :) Kom igen - något väldigt gott är jag ute efter !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!