Det kan väl inte regna här ?

Publicerat 2010-03-01 23:30:15
God morgon !

Regnet bokstavligt talat öser ner här i Brisbane idag. Det var skönt de första dagarna men nu börjar det ju bli kallt också som grädden på moset - det gillas inte ! Sen var jag ju så klantigt & glömde paraplyet på jobbet också, haha ! Nåja, vi får väl hoppas på att det regnar ikväll också då så att jag får användning för det .

Idag står det jobb med dubbelskift på schemat. Några få timmar på varje jobb så det blir som en hel dag. Förhoppningsvis kommer jag inte hem alltför sent ikväll, ska försöka komma iväg tidigt så att jag kan fixa en mysig middag hemma i regnrugget. Mysigt !

Nu ska jag hoppa in i duschen & sen blir det till att dra sig in mot stan ! Ha en bra dag !

Haha, jag, mamma & min syster pratade på Skype häromdagen & låt oss säga att samtalet spårade ut lite ... Detta är den enda bilder jag bjuder på - de andra ser bra mycket värre ut !

Allmänt // 1 kommentarer




Mamma Sus

Hi hi Malin! Ja, det var kul. De andra bilderna var..jag vet inte..hittar inte riktigt ngt ord..jo, jättekonstiga!!

Ja Jösses vad skoj!

Ha det bra och hälsa Robin.

Puss mamma

2010-03-03 17:23:03



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!