Easter in BrisVegas

Publicerat 2010-03-30 13:26:35
Haha, satt precis & skulle rensa bort lite bilder från minneskortet när jag hittade bilder från min, Josh & Sabine's filmkväll ! Det är inte klokt vilka galna vänner man kan ha - vem posar egentligen med en tvättkorg ?
Hittade även bilder på mitt bästa inköp hitills - en mixer ! Jag älskar den & lever numera på smoothies. Inte för att Robin klagar ...

Idag var det jobb mellan 9am-5pm & sen tog jag, Lani & Sandra en fika för att få tjöta av oss lite - det uppskattas nog inte lika mycket här hemma, haha ! Fick även reda på att det ska vara Easter BBQ på jobbet imorgon - tolka inte detta som köttbullar, prinskorvar, sill eller potatis - här gäller bullar, frukt, chorizos, godis, chips & allt annat onyttigt - med tanke på figurerna här nere så kan man tro att de har easter varje dag ... Det ska bli roligt iallafall & jag ska se om jag kanske kan komma ihåg att ta med mig kameran :)

Det blir jobb imorgon mellan 8am-5pm & sen mellan 6-9pm. Underbart att sedan få vara ledig både fredag & söndag - Go Easter !







Allmänt // 1 kommentarer




Sandra

haha malin .. din mixer ser ut som en ehm... SNOPP!?

2010-03-30 20:28:59 http://memyselfoi.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!