Grattis Mamma 50 år !

Publicerat 2010-03-19 13:02:38
Ja må hon leva, Ja må hon leva, Ja må hon leva uti hundrade år,
Javisst ska hon leva, Javisst ska hon leva, Javisst ska hon leva uti hundrade år !


Idag är det ingen vanlig dag för det är mammas födelsedag !

Det är synd att jag inte kan vara med henne på den dagen då hon fyller 50 år, men känner jag mamma rätt så kommer hon ändå inte vilja fira den, hehe :) Den dagen jag fyller 50 så kommer det hurras & hyllas tills taket trillar av - jag hoppas att hon vänder & ser det som en positiv sak istället ! Är man 50 så är man en riktig kvinna ! Då har man varit med om mycket i livet & kan mer än de flesta. Vilket klingar bäst - 46 år, eller 50 år ?

Jag hoppas att mamma får världens bästa dag idag för det är hon värd. En mer utåtriktad, arbetande, roligare & vänligare människa finns inte på denna jord. Jag älskar dig mest i hela världen mamma - du kan ge dig på att vi firar din dag ordentligt när jag kommer hem !

Ha en toppen dag & kom ihåg att jag älskar & tänker på dig här från andra sidan jordklotet !


Ps. I min familj är vi tokiga i massager - Robin om någon kan intyga, jag ber alltid om en när vi sätter oss framför tvn - så jag skickade hem ett födelsedagskort härifrån till mamma & skrev att en present (förutom Whitney Houston biljetterna) skulle vara en massage - som min syster skulle få ge henne. Gissa vem som blev gladast ikväll ? Haha !



Allmänt // 1 kommentarer




Mamma 50 år!!

Tack Malin för fina ord! Jag hade en underbart lycklig födelsedag igår. Du skall få höra mer om den. Du skickade blommor och kort och telefonsamtal och gjorde ALLT vad du kunde för att gratulera mig från "under there" och konsert till sommaren!

Tack för allt!

Puss mamma!

2010-03-20 09:26:45



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!