Mys-kväll !

Publicerat 2010-03-23 10:34:14
Hej !

Nu har Robin äntligen kommit hem - han har jobbat 12 timmar idag & lämnade mig alldeles ensam här från klockan 1 fram tills nu. Hoppas skuldkänslorna biter tag, haha !

Själv har jag skickat lite mail, bett om recommendation letters från lite här & där samt pratat med mamma om en framtida idé. Tror den kan slå väldigt bra !

När klockan blev halv 6 så kände jag mig väldigt lat & bestämde mig för en springrunda. När jag sedan kom tillbaka skämde jag bort mig i vardagslyxen - jag tände ljus i hela lägenheten, samt i badrummet där jag sedan stod & bara njöt. Ibland känner jag verkligen hur stressad jag är för när jag slöt ögonen & andades riktigt djupt så kände jag mig helt ny i hela kroppen. En underbar känsla som alla borde testa oftare !

Trots att jag inte är hungrig så var det många timmar sen jag åt så jag ska försöka få i mig någon macka till Grey's Anathomy. Kvällsmys & te ska det bli !

Kram kram !

Under tiden jag mös här hemma så drog sig ett åskväder över Brisbane. Det var kolsvart på himlen, med en strimma där solen gick ner. Ännu bättre !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!