När precis allt går emot en

Publicerat 2010-03-04 05:28:09
Hallå !

Jag kom precis hem ifrån stan efter att ha fikat med min älskling. Vi var väl lika trötta båda två, vilket märktes tydligt när vi började se problem med precis allt. Canberra biljetterna är för dyra, jag orkar inte göra ett nytt pass, skolan går segt, jobbet är tråkigt, det är för lång tid kvar till USA & tjejen är kassan var alldeles för tyken. Ja, ni förstår ju själva.

Dagen började med att jag försov mig & helt plötsligt flög upp ur sängen när klockan var halv 7 - en timme för sent. Stackars Robin vet inte vart han befinner sig men frågar ändå om jag vill ha hjälp - sen gick han tillbaka till sömns igen. Söta kärleken.
Jag kom 40 minuter för sent till jobbet, men väl där så gick tiden väldigt fort.

Nu är jag hemma & ska iväg till jobb #2 halv 6. Ibland har man inget liv, men så tänker man ju på att ju mer jag jobbar - desto bättre bli det i USA. Åh, vad jag längtar !
Så här känns det ungefär när allt går emot en. Men har ni tänkt på hur lätt allting brukar kännas dagen efter ? När man inte ställer några krav ?

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!