OZWater

Publicerat 2010-03-07 02:32:37
God morgon !

Efter att ha jobbat på ACDC under ett par dagar så börjar idag Robin på event #2: OZWater. Jag hade gärna berättat mer, men jag är inte säker på vad det handlar om - vet bara att det är ett slags projekt om att spara vatten här i Australien, så det är många högt uppsatta personer som kommer vara på plats. Eventet håller på tills på onsdag & på tisdag ska den lyckosten på galamiddag ! Jag vill också & avundsjukan är stor . Jag ska ha min egen galamiddag här hemma. Ska laga så god mat så att han kommer vilja åka hem igen, haha !
Jag hoppas att han får roligt ändå såklart & är väldigt stolt över hur mycket han får göra - detta mycket genom hans egna initiativ att anmäla sig till olika evenemang - man ska inte få saker serverat på silverfat !

Idag jobbar jag hela dagen men kommer hem för middag. Det började precis regna igen, alldeles lagom till att jag ska gå. Så länge jag inte är ute så klagar jag inte - får jag välja mellan sol & regn så är det helt klart regn ! Och så flyttade jag till Australien ...

Nej, nu ska jag borsta tänderna & sen rusar jag iväg ! Ha en toppen dag !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!