The Skinny Bitch Diet

Publicerat 2010-03-06 14:17:14
När Robin lämnade lägenheten runt 10-tiden så gjorde jag mitt livs misstag - jag satte på en skräckfilm. Och inte en sån där som man hoppar till typ 2 gånger under hela filmen (the grudge är den sämsta filmen jag någonsin sett) utan en sån som man inte vågar sätta ner fötterna på golvet under. Nu sitter jag här & slappnar av till Svampbob fyrkant istället, haha ! Tur att Nickelodeon går 24/7 här ...

Som sagt så är Robin ute med några kompisar & dricker öl, så efter filmen blev jag ändå rätt uttråkad. Jag har kollat lite matrecept & kom in på en hemsida som skrev om Skinny Bitch-dieten. Själv är jag lite emot just dieter (man ska ju leva så som man mår utav och inte äta gräs även om det är nyttigt!) men den här verkar faktiskt ganska bra. I grund & botten går den mycket ut på att man ska skippa kött, fisk (glöm det!) & mjölkprodukter då de anser att människan inte var född till att leva på andra djur eller att få i sig just mejeriprodukter. Jag håller fullständigt med ! På något sätt ska jag bara få Robin att vilja testa detta också - han som är köttälskaren själv ... Vi får väl ändra på just den punkten då, hehe.

Nu ska jag försöka nana & sen väntar jobb imorgon !

God natt !



Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!