Underbar helg

Publicerat 2010-03-29 00:50:25
Klockan har precis slagit 8:45 här i Brisbane & här sitter jag med mitt morgonté. Den här helgen har varit minst sagt underbar. Jag & Robin har firat våran 1-årsdag (kommer ett inlägg senare om det såklart!) & spenderat varje sekund med varandra. Det var längesen. Vi passade igår på att boka in hela USA resan - alla flyg & allt boende - så nu kan vi bara se framåt & spara varenda krona vi får. Gissa om vi längtar !

Förutom det så har vi besökt en av Brisbane's finaste restauranger, fikat, tagit promenader, gått på museum, bibliotek - allting som vi aldrig hinner med annars. Mer om detta senare som sagt, men den här helgen hade jag längtat efter.

Jag har dock varit förkyld hela långa helgen & det är först idag som jag börjar känna mig bättre. Näsan har runnit, min röst har blivit mobbad av Robin för att vara manligare än hans egen, det har kommit & gått lite feber - men efter allt te så börjar den nu sakta men säkert försvinna.

Idag blir det några timmars jobb & sen ska det hem & gosas igen - man får ta vara på den tiden man får tillsammans ! :)

Kram kram !

Allmänt // 1 kommentarer




Sandra

Malin, jag älskar att läsa din blogg. Och jävlar vad jag kommer på att jag saknar dig ibland. KOllade på bilderna från Rhodos igår .. hahahahahah. dog typ :D !

MEN PLEASE - gimmie some pictures ! :) Puss på dig

2010-03-29 14:15:28 http://memyselfoi.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!