Apelsiner & Julmust

Publicerat 2010-11-19 08:37:49
God morgon !

Åh, vilken lugn & härlig morgon. Jag har inte ens satt på tvn trots att mitt favoritprogram går på tv. Det känns bara som om man behöver lite tyst & lugn & ro ibland :)

10 timmar gick oerhört fort igår att jag till och med orkade dra med Robin på en shoppingrunda efteråt. Det inhandlades bland annat apelsiner & julmust - kan inte julen komma snart ? Jag har faktiskt 2 saffranspaket liggandes här i kryddhyllan - kanske ska man smygbaka lite på julen idag ... ?

Nu ska jag se om jag kan få på mig 13 lager kläder till & sen ger jag mig nog ut på en morgonpromenad. Det hade varit härligt :) Ha en bra morgon allihopa - ni kommer nog få höra mer från mig senare under dagen eftersom jag bara jobbar 3 TIMMAR (är det lagligt?) i eftermiddag. Kram på er !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!