Det lilla barnet i oss alla

Publicerat 2010-11-20 09:30:10
God morgon, god morgon !

Igår kväll när jag & Robin skulle ut & slänga skräp så hade det börjat småsnöa ute. Bara lite, fast det var ju ändå snö & det lilla barnet kom krypandes fram ur mig. Så vaknar jag denna lördagsmorgon & får se mängder med lager av snö ! And it keeps coming. Det snöar visserligen inte så mycket nu, men det lägger sig på marken & bildar fina lager av vit bomull. Så otroligt mysigt ! Dessutom är det kram-snö så alla får passa sig när de går ut med mig idag ;) Haha !

Jag hade tänkt ta en sväng till gymmet nu på förmiddagen alternativt en springrunda, men pga snö & en kropp som ber på sina bara knän att jag inte ska ge mig på tunga saker, så blir det till att vila idag :) Tror man lätt får lite nojja dagen efter när man under fredagskvällen åt så mycket onyttigt som pepparkakor, skumtomtar, julmust, strövargodis m. vaniljsås & praliner att man fick ont i magen - men ska det va' så ska det !


Nu ska jag nog ta tag i mig själv & göra något vettigt. Idag blir det som sagt till att sitta på handbolls-läktaren & sen mys med familj & bubbelpool :) Kram på er !

Snö, snö, snö ! Dock är jag lite orolig för Challe som är cirka 0,00000001 cm hög - han kommer inte vilja gå ut & skulle han nu göra det så kommer han iallafall vara den första som ser gräset på gräsmattan :)
Fin-fina presenter som man kan få på jobbet ibland :)

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!