Falkenberg

Publicerat 2010-11-30 17:48:44
Pust, nu är jag hemma i storstaden igen, haha ! Det är inte klokt vad man kan tro så fel om en stad som jag gjorde idag. Jag trodde verkligen att Falkenberg iallafall skulle ha ett centrum med ett typiskt Nacka-Forum eller något liknande, men det var mer som i en sådan där cowboy-film där höbollarna flyger förbi. Inget emot Falkenberg, det är säkert fint på sommaren ..

Nu är jag iallafall hemma & vet inte riktigt vad jag ska hitta på .. Speciellt hungrig är jag inte, men jag är bak-sugen (alltså gottesugen, haha) så vem vet - jag kanske ställer mig framför ugnen iallafall ?

Allmänt // 1 kommentarer




Anonym

Meeen du.. du skulle ringt kunde jag bjussat på pepparkakor på landen;)

2010-12-01 15:00:23



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!