Hemmagjord adventsljusstake

Publicerat 2010-11-29 22:41:44
Åh, vilken dag !
Jag & mamma har tillbringat hela dagen tillsammans & fått gjort så otroligt mycket utan att behöva stressa. Vi satte oss & åt lunch på Forsgården i Kungsbacka & fick världens finaste utsikt på köpet. Tack för en underbart fin dag mamma :)
Här kommer bilder som kan visa min dag lite snabbt - ja, vad jag har haft för mig förutom mys med mamma & träning med syster - det var skönt !
Nu måste jag sova - imorgon blir det Falkenberg & förhoppningsvis mer uppdatering :) Kram till er alla från oss alla !
Den här fina adventsljusstaken gjorde jag & min lilla syster från grunden - blev den inte fin ? Jag fick lite skuldkänslor att jag hade så mycket ljus men ingen adventsljusstake igår. Bättre sent än aldrig !

Den här måste jag få visa er; ett fint litet fat som jag tog med till mamma igår när vi skulle på middag :) Hon skulle nämligen få tillbaka en form som jag lånat, så då passade jag på att göra den lite fin & GOD ;)

Allmänt // 2 kommentarer




Anonym

ÅH SÅ FINT DET BLEV!! Så exhalterad att jag tom använder caps lock.. Och det funkar tamigfan att kommentera också!! Jag kommer terrorisera dig här nu, hohooo :)

2010-11-29 22:56:50 http://baramatilda.blogg.se/
Susanne

Tack för gott sällskap, lunch och vackert pyntat. Du är så rolig att vara med. Slagfärdig och smart - talangfull kombination <3

2010-11-30 07:43:26 http://www.susannestensson.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!