I love plugg !

Publicerat 2010-11-03 11:25:55
Hej alla glada !

Det har blivit intensivt plugg från min & systers sida här på morgonen kan jag lova ! Hon har fått en uppgift i skolan som handlar mycket om bla aerob/anaerob träning, idrottskost, energi, uthållighet & massa annat roligt som ingick i min utbildning. Under tiden jag sitter med ett leende som sträcker sig från öra till öra så sitter hon & suckar & stönar om att få vara klar snart. Det finns ju massor att få med - varför stressa med ett så roligt ämne ? Nej, nej - det här ska vi minsann dra ut på .. Någon gång inatt bör vi väl kunna vara klara iallafall :)

Jag & Robin ska iväg & käka lunch nu hade vi tänkt, sen är det back to buisness med pluggandet. Kanske skulle man sätta sig på universitetet snart igen trots allt ? Det är ju först nu man inser hur gott det hade varit att plugga 5 dagar i veckan istället för att jobba 7 ...

Sista lediga dagen idag - hörs det ? Jag ska inte planera någonting, but I guess I already did ...

Kram på er !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!