Jag hörde otur ...

Publicerat 2010-11-10 22:15:04
God kväll !
Här sitter jag äntligen hemma i värmen med en kopp te (inte för att det är GOTT - för det är det verkligen inte - utan för att jag inte kan dricka kaffe sent på kvällen & för att varma drycker värmer kroppen helt enkelt . En annan anledning är för att många teer anses nyttiga - men gott ? Inte en chans ... ) efter att ha bokstavligt talat frusit till is ute. Jag brukar inte klaga på kylan - man har väl kläder ? - men idag var det fruktansvärt. Och jag missade min buss för att den andra var sen så jag fick gååå 1 km innan Robin var snäll att plocka upp mig som någon på Rosenlund ... Haha, idag är inte min dag så jag ska nog dra mig mot sängen nu. Kvällen har iallafall avrundats med julmust, prinskorv & knäckemackor med ädelost. Muuums. Jul, jul, jul ! Kram på er & sov gott !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!