Jim vs Raymond

Publicerat 2010-11-11 08:27:34
God morgon !

Det är så otroligt bra att både According to Jim och Everybody loves Raymond går så här tidigt på morgonen, ibland blir det till och med svårt att välja, haha ! Fast jag tror nog ändå jag föredrar sistnämnda mer trots allt .. Hursomhelst så är det mysigt att sitta framför tvn med frukosten & bara njuta innan man ger sig ut i det ruggiga vädret :)

Idag ska det jobbas mellan 10-20 igen - precis som igår. Gårdagen gick så otroligt fort & tanken var ju att jag skulle träna efteråt, men istället hamnade jag ju utan träning & buss att jag idag överväger att träna för att jag då kan vara säker på skjuts hem, haha ! Låter väl bra ?

Nu är ägget färdigt ! Tjingeling !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!