Jul på Liseberg

Publicerat 2010-11-26 10:01:29
God morgon !

Idag mår jag betydligt mycket bättre än vad jag har gjort de senaste 2 dagarna, känns som om jag börjar komma på fötter igen vilket är fruktansvärt skönt - jag blir så rastlös när jag är en sjukling !

Denna härliga morgon är vit av snö & jag har precis tagit ut en gratäng ur ungen som luktar gudomligt - detta ska bli lunch/middagen idag - jag kommer ju ta min rast på jobbet med en gång, haha !

Jag jobbar 13-19 & sen ska det bli Jul på Liseberg med många roliga från jobbet - det ser jag fram emot ! Vi kommer nog inte vara inne förrän vid 8, & eftersom Liseberg stänger 10 på fredagar så blir det 'bara' 2 timmar, men jag tror ändå att det kan bli lagom - kylan skulle ju tydligen bita till ordentligt ikväll ..

Nu ska jag sätta tänderna i frukost, duscha & göra mig iordning för 6 timmars arbetande !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!