Mat, träning & sängliggande

Publicerat 2010-11-01 19:35:13
Hej på er !

Klockan har inte ens slagit 19.30 & jag ligger i sängen, haha ! Ja, jag hade kanske inte tänkt att ligga här hela kvällen, men efter en god plock-middag så var det bara sängen jag kände att jag behövde.

Hade en mysig dag i Kungsbacka med syster idag. Robin kom förbi & lunchade med oss innan vi shoppade vidare. För mig blev det tyvärr ingenting av det som stod på listan, men jag kom hem med ett par nya träningsbyxor iallafall :) Svarta med rosa linjer - super snygga ! Dessa fick invigas när vi kom hem med ett tufft träningspass som tog halvt död på mig. Därav säng-liggandet kanske ... ?

Middagen bestod av revbenspjäll, sötpotatismos & knäckemackor med onsala korv på :) Gott ! Jag köpte även det nya brödet från Fazer - de där sub-liknande bröden som heter något med "70% fullkorn" & råg. Jätte gott verkligen ! Något att rekommendera till alla lika mycket som kanelknäcke :)

Nu ska jag fortsätta titta på 2½ men . Kram kram !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!