Pama Minutris

Publicerat 2010-11-17 21:54:21
Hallå, hallå !

Så det blev 9 timmars jobbande idag - mestadels med Mathilda vilket var skoj :)
Jag tog tag i mig själv & släpade mig själv upp på gymmet för ett skivstångspass - måste dock tyvärr säga att jag var ganska besviken, det var verkligen inte alls som BodyPump. Det var slappare, långsammare & inte alls lika explosivt .. Njaa, det är tveksamt om man går dit igen. Men Zumban gillar jag, haha ! Blir till att berätta för herr Chef att jag inte jobbar tisdag kvällar .. !

Jag har precis avnjutit en portion Pama Minutris - första gången jag äter hemmalagad risgrynsgröt :) Mumma !
Nu ska jag pilla lite med mailen & sen är det läggdags; 10 timmar arbete väntar imorgon - som varje torsdag :) Kram på er kära medborgare !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!