Skor - not a girl's best friend

Publicerat 2010-11-01 10:47:26
God morgon !

Idag känner jag mig utvilad men ändå lite seg i kroppen - precis så det ska kännas en ruggig höst dag :)

Jag & lillasyster som satt & lurade på ett lov denna veckan, ska bege oss till Kungsbacka en stund för lite shopping. Något jag verkligen behöver köpa är SKOR ! Varför ska det vara så svårt att ha något som är både helt & varmt om fötterna ? Och jag måste få tillägga det att jag inte förstår mig på tjejer med 100 par skor hemma - det är både svårt & omöjligt att hitta skor ibland. Då är väl ändå kläder roliga ? Skulle det vara något fel med kläder så kommer de ju ändå till användning på ett eller annat sätt - en sax & sytråd är allt du behöver ...

Nej, nu är det väl ändå dags att åka ? Kram på er kära svenska medborgare :)


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!